Pořád si říkáš, že půjdeš do sebe? ;)

15. června 2014 v 17:31
Nepatřím k těm, kteří by trpěli nadváhou. Ale když nemám nějakou dobu čas na cvičení, jde to poznat. Pár dní jdu již do sebe a i po té chvili, vidím rozdíl. Mnohdy se ohlížím na různých stránkách po nových cvicích, ale většinou to vzdám, protože podle toho popíšu mi to nejde. A pokračuji v těch, které již znám. Pokud jste na tom, jako já, mám jen takovou radu. Když děláte delší dobu stejný cvik bez jakékoli změny, vaše svaly si na tento pohyb zvyknout a cvik v tu chvíli přestává býti efektivním a "ztrácí svou hodnotu". Stačí ovšem sebemenší změna. Uděláme místo rovných sedlehu křižné nebo změníme pozici nohou. Většinou čím níže je při určitých cvicích dáme, tím je to pro nás těžší. A hned cítíme, jak se nám zapojují i jiné svalové skupiny. :)) Mám takovou obvyklou pětici cviků. Ale nejvíce osvědčené mi přijde na zpevnění těla prkno. Určitě ho mnozí z vás znají. Položíte se na zem, do výchozí pozice, která je podobná jako u kliku panského samozřejmě!! :D Až na to, že nemáme opřené dlaně o zem, ALE LOKTY. Celé tělo je tedy naplé, prsty u nohou jsou na "špičkách" = jen se nedotýkáme patou země. Kdyby to někoho náhodou napadlo. Stáhneme bříško a zadek. Ze začátku je nejlepší cvičit před nějakou velkou skříni se zrcadlem nebo kdekoli, kde můžeme vidět svůj odlesk. Popřípadě poprosíme kamaráda,aby nás sem tam kontroloval. Jde o jednoduchou věc. Nesmíme se nijak prohybat= vystrkovat zadeček nebo naopak "propouštět" břicho dolů. Čím více dáme na té zemi lokty a nohy k sobě, je to lehčí. Můžete začít na 15ti sekundách.. A Třeba 3x za sebou s půl minutovou pauzou,, za pár dní se hravě došplháte ke 45 sekundám a později minutě a půl. A v té době skončila skoncila.. Kvůli loktu.. Se kterým jsem při větší zátěži mívala problém. Těžší varianty jsou ty, že nemáte 4 opěrné body (2 lokty a 2 nohy) ale třeba zvednete jednu nohu nebo ruku. Později se to dá kombinovat,. Lokty od sebe na větší vzdálenost, nohy také a zvědavě levou nohu a pravou ruku a opačně. :))
DŮLEŽITÉ JE: při tomto cviku nijak nezvedat hlavu směrem nahoru.. Nicime si pak krcni svaly-> můžou z toho vycházet problémy se skripnutym krkem... U všech posilovacuch cviků by mela byt hlava tak nějak uvolněná. Takze se dívejme při prknu do země. :)))
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama